0 Ürün: 0,00 TL

Sepetinizde hiç ürün yok.

Sık Sorulan Sorular

1. Sitenize neden üye olmalıyım ?

nt.com.tr ' ye üye olarak sadece üyelere sunduğumuz avantajlardan anında yararlanmaya başlayabilirsiniz.

  • Düzenlenecek ortak kampanyalardan, promosyonlardan ilk siz haberdar olur ve size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz.
  • Sadece üyelerimize özel kampanya ürünlerini inceleyebilirsiniz.
  • Üye girişi yaptıktan sonra ürünleri özel indirimli fiyatları ile görebilir ve satın alabilirsiniz.
  • Yapacağınız alışverişlerde Para Puan kazanabilir ve bu puanlarınızı sonraki alışverişlerinizde harcayabilirsiniz.
  • Ziyaretleriniz sırasında seçtiğiniz ürünleri favorilerinize ekleyebilir ve sonraki ziyaretlerinizde gözden geçirebilirsiniz.
  • Siparişinizin hangi aşamada olduğunu takip edebilir, eski siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.
  • Adreslerinizi kayıt ederek sonraki alışverişlerinizi hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Üye olabilmek için www.nt.com.tr ' ye girmeniz ve ana sayfada bulunan "Hesabım" ve ya "Giriş" linkine tıklamanız gerekmektedir. Yeni üyelerimiz "Hesap Ekle" butonunu kullanarak açılan ekrandaki bilgileri doğru şekilde doldurduktan sonra "Onayla " butonuna tıklayarak sisteme üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Üyelik esnasında sizden alınan Cep telefonu, mail adresi gibi bilgiler alıverişleriniz hakkındaki tüm bilgileri sizinle paylaşacağımız irtibat noktaları olacağı için yanlış bilgi girilmediğinden emin olunuz.

Üyelik şifrenizi unuttu iseniz "Şifrenizi mi Unuttunuz" linkini tıklayarak mailinize gelen link ile şifrenizi yeniden belirleyebilirsiniz.

 

2. Sitenizde nasıl sipariş verebilirim?

Sitemizde kolay alışveriş yapabilmeniz için ürünler belirli kategoriler altında listelenmiştir. Ayrıca tavsiye ettiğimiz güncel ürünler, en çok satanlar ve yeni çıkanlar her kategoride listelenmektedir. Alt kategoriler ve yeni sitemizle birlikte kullanıma açılan akıllı filtreler sayesinde aradığınız ürüne hızlıca ulaştıktan sonra yapmanız gereken tek şey seçtiğiniz ürünleri ister ana listeleme ekranından ya da ürün resmine tıklayarak ulaştığınız ürün detay sayfasından "Sepete Ekle" butonuna basarak sepetenize eklemek. Sağ üstteki sepet kısmında sepetteki ürün adeti ve toplam tutar sürekli gösterilmekte ve sepete tıklayarak erişeceğiniz sepet sayfasındaki "Alışverişi Tamamla" adımlarını takip ederek ürünü satın alabilirsiniz.

Detaylı Sipariş Adımları için tıklayınız.


3. Siparişim elime ne zaman ulaşır ?

Siparişlerinizin teslimat süresi ödeme onayınızın alınmasıyla başlar ve siparişlerinizin depomuzdan gönderimi ve / veya tedarikçiden temininin sağlanmasıyla kargoya verilir. En fazla 3 iş gününde tedarik edilemeyen ürünler için sizden onay alınır. Kargo firmalarının yurtiçi teslimat süreleri 1 ila 5 gün arasında değişiklik göstermektedir.

  

 

3.1. Kargom nerede?

Kargosunu takip etmek istediğiniz siparişinizin detayındaki kargo sekmesindeki "Bu teslimatı izle" linkine tıklayarak kargonuz için oluşan izleme linkine erişebilir ve taşıyıcı firma sistemlerinden kargonunuzun nerede olduğuna dair bilgiye erişebilirsiniz.

İZLEME LİNKİ:

 

4. Hafta Sonu Siparişleri ?

Hafta sonu vermiş olduğunuz siparişler Cumartesi ve Pazar günleri çalışmamamız nedeniyle pazartesi günü işleme alınacaktır. Ancak haftasonu oluşan siparişlerinizin onayı ve sipariş numaranız sipariş işlemi bittikten sonra mail adresinize ulaştırılacaktır.


5. Teslimat ve Fatura adreslerim farklı olabilir mi ?

Satın alma adımlarında karşınıza gelecek olan Teslimat ve Fatura adreslerinizi farklı olarak girebilirsiniz.

 

Detaylı Sipariş Adımları için tıklayınız.

 


6. nt.com.tr'da Kargo Ücretli mi?

KDV'siz ara toplamı 50 TL ve üzeri kargolarınızın gönderimi ÜCRETSİZDİR. 50 TL'ye kadar olan siparişler için nt.com.tr' de kargo ücreti tüm Türkiye için KDV Dahil 6 TL dir.


7. Yurtdışına teslimat imkanınız var mı?

nt.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde yurtdışına ve Kıbrıs'a teslimat imkanı şuan bulunmamaktadır.

 

8.Teslimat sadece belirtilen adrese mi olmalı?

Sitemiz üzerinde yapılan tüm gönderiler sipariş esnasında belirtilen adrese teslim edilmektedir. Kargo şubesinden kesinlikle ürün teslimatı yapılamaz.
Alıcının adreste olmaması durumunda ikinci defa teslimat için ilgili adrese uğrama yapılır.


9.Siparişim bana ulaşamaz ise iptal edilir mi?

Üyelik kaydı yapılırken ve adres bilgileriniz girilirken özellikle telefon numaralarınızın dikkatli ve doğru bir biçimde kayıt edilmesi gerekir. Güvenliği sağlamak için sizinle irtibat kurulamaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ücret iadeniz gerçekleştirilir.

  

 

10. Hesabım işlemleri nelerdir?

 

Hesabım alanında nt.com.tr deki tüm işlemlerinizi izleyebilir ve yönetebilirsiniz.

  • Geçmiş siparişlerinizi görebilir,
  • Aynı siparişi yeniden hızlı bir şekilde verebilir,
  • Kargolarınızı takip edebilir,
  • Adres defterinize yeni adresler ekleyebilir veya mevcut adreslerinizi düzenleyebilir ve / veya silebilir,
  • Favori ürünlerinize doğrudan ulaşabilir,
  • Hediye çeklerinize ulaşabilir,
  • Para puan bakiyenizi öğrenebilir ve işlemleri inceleyebilir,
  • İade ve değişim taleplerinizin durumunu inceleyebilirsiniz.

 

 

 

 11. İptal, iade ve değişim işlemleri nasıl yapılıyor?

 

İade ve değişim taleplerinizin işleme alınması için kesinlikle "İade ve Değişim Formunun" doldurulması gerekmektedir. Bu forma ana sayfadaki iade ve değişim formu linkinden ve hesabımdaki sipariş detay sayfasındaki İade linki ile erişebilirsiniz. İade ve değişim talebinde bulunabilmeniz için ürün size teslim edilmiş olması gerekmektedir. Henüz kargoya teslim edilmeyen siparişlerinizi 0850 333 66 99 nolu telefon veya iletişim formunu doldurarak iptal edebilirsiniz. 

İade formundaki alanları doldurunuz, açıklama kısmında detaylı olarak istek ve taleplerinizi belirtebilirsiniz. Kullanıcıdan kaynaklanan hatalarda değişim kargo ücretleri alıcıya aittir. Diğer durumlarda iade ve değişim kargo ücretleri tarafımızdan ödemeli olarak karşılanacaktır.

 

 

İade ve değişim talebiniz bize ulaştıktan sonra talebiniz ile ilgili olarak ön değerlendirme yapılacaktır. Zamanında bildirilmeyen (teslimden itibaren 7 iş günü) değerlendirmeye alınmayacaktır. Ayıplı ürünlerde bu süre 14 iş günüdür. Garanti kapsamındaki arızalı ürünlerde garanti sahibi firma ile ilgili bilgiler tarafınıza ulaştırılacaktır.

 

Yapmış olduğunuz İade ve değişim taleplerinizin durumunu "İade ve Değişim Taleplerim" bölümünde takip edebilirsiniz. Onaylanan taleplerinizi kargo ile bize gönderebilirsiniz.

 

Onaylanan taleplerinizi kargo ile bize gönderdikten sonra, kargo izleme bilgilerini onaylanan talebinizin detayındaki ilgili alana girerseniz hem siz hemde müşteri hizmetleri departmanı tarafından gönderiniz izlenebilecektir. Ürürnleriniz tarafımızca teslim alındığında talebinizin durumu "Teslim Alındı" şeklinde değişecektir. Bu işlemi takriben 1-2 iş günü içerisinde iade ödemeniz yapılacak veya değişim talep ettiğiniz ürün adresinize gönderilecektir.

 

 


Loading...