Sık Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

Sitenize neden üye olmalıyım?

www.nt.com.tr  on-line satış sitemizden üyelik işlemi gerçekleştirmeden siparişi verme imkânınız bulunmaktadır.  Bununla birlikte üyelik gerçekleştirerek:

  • Kişiye özel tanımlanan indirimlerden faydalanabilir,
  • Genel kampanyalardan, indirim ve ücretsiz kargo fırsatlarından haberdar olur ve bu fırsatlardan faydalanabilir,
  • Farklı ödeme seçenekleri arasından dilediğinizi seçerek sipariş verebilir,
  • Adres ve ödeme bilgilerinizi sisteme kaydederek, yapacağınız sonraki alışverişlerde siparişlerinizi daha hızlı oluşturabilirsiniz.

Ayrıca üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

Sitenize nasıl üye olabilirim?

www.nt.com.tr  on-line satış sitemizden üyelik gerçekleştirmek için lütfen tıklayın.

Şifremi unuttum?

http://www.nt.com.tr/uye-sifre-hatirlat  linkindeki alana e-posta adresinizi yazarak “gönder” butonuna basınız. Unuttuğunuz şifre e-mail adresinize gönderilecektir.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

ntmusterihizmetleri@nt.com.tr e-posta adresimize üyelik iptal isteğinizi gönderebilirsiniz. 

 

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştiririm?

Üyelik bilgilerinizi değiştirmek için http://www.nt.com.tr/uye-kisisel-bilgileri  linkini tıklayın. Açılan sayfada kişisel bilgilerinizi güncelleyebilir, kayıtlı adresleriniz ve siparişleriniz ile ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Siteniz güvenli mi?

Sitemiz Payu güvenli ödeme sistemi üzerinden çalışmaktadır. Böylece kredi kartınız ve kişisel bilgileriniz bizimle güvendedir.

SİPARİŞ

 

Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki aşamaları gerçekleştirerek www.nt.com.tr online satış sitemizden siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Ürünü sepete ekleyiniz ve satın alınız.
  • Fatura ve teslim adresinizi giriniz.
  • Kargoyu seçiniz.
  • Ödeme aşamasına geldiğinizde, sözleşmeyi onaylayıp satın al butonuna basınız.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

 

Sipariş iptal talebiniz için 0850 333 66 99 numarasından Müşteri Temsilcimizle iletişime geçebilirsiniz.

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Hediye paketi uygulaması ile ilgili çalışmalar devam etmektedir.  Kısa zaman içerisinde hediye paketi hizmeti uygulamaya alınacaktır.

Göstermiş olduğunuz ilgi ve anlayış için teşekkür ederiz.

Siparişlerimi birleştirebilir miyim?

On-line satış sitemizde sipariş birleştirme yapılamamaktadır. Her sipariş için farklı tedarik süreci işlemektedir. Dilerseniz siparişinizi iptal ettirip yeniden sipariş verebilirsiniz.

 

Siparişimden ürün çıkarabilir miyim?

İnternet sitemizde oluşturulmuş bir sipariş kargoya verilmemiş ise ürün çıkarma işlemi yapılabilmektedir. Sipariş kargoya verilmiş ise ürün çıkarma yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal ettirip yeniden sipariş verebilirsiniz.

İnternette verdiğim siparişi mağazanızdan teslim alabilir miyim?

On-line satış sitemizden verilen siparişler şubelerimizden teslim alınamamaktadır. Siparişleriniz size en yakın kargo şubesine telefon ihbarlı olarak gönderilebilmektedir. Dilerseniz siparişinizi teslim almak istediğiniz kargo şubesini, sipariş formunda yer alan adres kısmında belirtebilirsiniz.

Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

 

İnternetten sipariş verdiğim ürünü mağaza stoklarından alabilir miyim?

Mağazalarımız ve on-line satış sitemizin stokları, fiyatları ve satış politikaları farklıdır. Bu nedenle İnternet sitemizden verilen siparişler şubelerimizden teslim alınamamaktadır. Siparişler müşterilerimizin tercih ettiği kargo şirketi aracılığı ile doğrudan müşterilerimizin adreslerine gönderilmektedir.

ÖDEME

İnternet sitenizde nasıl ödeme yapabilirim?

On-line satış sitemizden yapacağınız alışverişlerde aşağıdaki ödeme yöntemlerinden birisini kullanabilirsiniz.

  1. Banka Havalesi
  2. Kredi Kartı/Banka Kartı

Artı taksitler ekranımda görünmedi neden?

Artı taksitler bankanız tarafından verilmekte bu nedenle ödeme ekranında görüntülenememektedir. Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra bankanızın vermiş olduğu artı taksitleri kredi kartı ekstrenizde görebilir, bu konuda bankanızdan bilgi alabilirsiniz.

Satış sitenizde NT Net Kart geçerli mi?

NT Net Kart şu anda sadece mağazalarımızdan yapılan alışverişlerde kullanılmaktadır. On-line satış sitemizde kullanımı ile ilgili çalışmalarımız sürmektedir.

Kredi kartı puanlarımı sitede kullanabiliyor muyum?

Kredi Kart puanları on-line satış sitemizde kullanılamamaktadır. Size en yakın şubemizi ziyaret ederek kredi kartı puanlarınızı kullanabilirsiniz.

Banka kartımı kullanarak alışveriş yapabiliyor muyum?

Online satış sitemizde kredi kartı özelliği olmayan hesap kartları ile alışveriş yapılabilmektedir. Ayrıca alışverişinizi; Havale/EFT yöntemi kullanarak da gerçekleştirebilirsiniz.

İndirim kodumu/kampanya kodumu nasıl kullanabilirim?

İndirim/kampanya kodunuzu sepetinizdeki indirim kuponu bölümüne tanımlayarak kullanabilirsiniz.

TESLİMAT

 

Kargo takibi nasıl yapılır?

Üye girişi yapıp kargo takibi yapabilir, ya da 0 850 33 66 numaralı telefonlarımızdan Müşteri Temsilcimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Yurt dışına ürün gönderebiliyor musunuz?

www.nt.com.tr on-line satış sitesinden verilen siparişlerde sadece yurt içi gönderim yapılmaktadır. Yurt dışına ürün gönderimi yapılmamaktadır.

İADE/DEĞİŞİM:

Satın aldığım ürün arızalandı. Ne yapmalıyım?

Teslim alındıktan sonra arızalı/kusurlu olduğu anlaşılan ya da kullanım esnasında arızalanan ürünler ilk 30 gün içerisinde firmamız tarafından servise gönderilmektedir. Yetkili servisin düzenleyeceği rapor doğrultusunda ürün ile ilgili işlem yapılmaktadır.

Sitemizde bulunan İade ve Değişim Formunu doldurduktan sonra ürünü bir asıl bir nüsha faturası ve orijinal kutu/ambalajı ile beraber Sürat Kargo aracılığıyla tarafımıza göndermenizi rica ederiz.

Değişim- İade talebi ya da teknik servis işlemi için NT’ye gönderilen ürünlerin, teknik servise yönlendirilerek işlemlerinin yaptırılabilmesi için; ürünün orijinal kutu/ambalajının, bir asıl bir nüsha faturası ve garanti belgesinin, ürüne ait tüm parça ve aksesuarların da eksiksiz olarak ürünle birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

NT’ye gönderilecek ürün bu şartları taşımıyorsa, müşterimizin ürünün ithalatçı firması ya da teknik servisi ile doğrudan kendisinin iletişime geçmesi ve işlemlerini yaptırması gerekmektedir.

Adres bilgilerimiz aşağıdadır:

Alıcı Adı: NT E-Ticaret Operasyon Merkezi

Alıcı Adresi: Teker İş Merkezi Mahmutbey Mah. Soğuksu Cad. No:31 Bağcılar/ İstanbul

Telefon: 0850 333 66 99

Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Online satış sitemizden alışveriş yapan tüm müşterilerimiz Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliği’nin 7.maddesine istinaden cayma hakkına sahiptir.

Site üzerinden yapılan satışlarda; tüketici, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde malı kabul etmekte veya hiçbir gerekçe göstermeden ve hiçbir yükümlülük altına girmeden reddetmekte veya geri göndermekte serbesttir.

Niteliği itibari ile iade edilmeye uygun olmayan ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, çabuk bozulma tehlikesi olan ve son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler ile ambalajı açılmış, kullanılmış ya da bozulmuş olması şartı ile elektronik ürünler, taşınabilir ve masa üstü bilgisayarlar, her türlü yazılım ve programlar, Blu-ray, DVD, VCD, CD ve kasetler, bilgisayar sarf malzemeleri için cayma hakkı kullanılamaz

Ambalajı açılmış, kullanılmış yada bozulmuş elektronik ürünlerin değişim/iade kararı üretici firma tarafından verilmektedir. Bu şekilde bize iletilen ürünler ilgili firma-yetkili teknik servise gönderilmekte, servis raporuna göre işlem yapılmaktadır. Bu işlem 3-20 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

Buna istinaden sitemizde bulunan İade ve Değişim Formunu doldurduktan sonra ürünü bir asıl bir nüsha faturası ve orijinal kutu/ambalajı ile beraber Sürat Kargo aracılığıyla tarafımıza göndermenizi rica ederiz. 

Adres bilgilerimiz aşağıdadır:

Alıcı Adı: NT E-Ticaret Operasyon Merkezi

Alıcı Adresi: Teker İş Merkezi Mahmutbey Mah. Soğuksu Cad. No:31 Bağcılar/ İstanbul

Telefon: 0850 333 66 99

Ürünüm yanlış geldi. Nasıl değiştirilebilirim?

Yanlış gelen ürünü bir asıl bir nüsha faturası ve orijinal kutu/ambalajı ile beraber Sürat Kargo aracılığıyla karşı ödemeli olarak tarafımıza göndermenizi rica ederiz. Ürünler sevkiyat birimimize ulaştıktan sonra yapılacak kontroller sonrasında gerekli işlemler gerçekleştirilecektir.

Adres bilgilerimiz aşağıdadır:

Alıcı Adı: NT E-Ticaret Operasyon Merkezi

Alıcı Adresi: Teker İş Merkezi Mahmutbey Mah. Soğuksu Cad. No:31 Bağcılar/ İstanbul

Telefon: 0850 333 66 99

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.