MÜŞTERİ KAZANMA TEKNİKLERİ / AYDIN BELET / AKİS KİTAP

Yazar : Aydın Belet
Yayınevi : Akis Kitap
Barkod Numarası : 9789944257404
Ürün Açıklaması
Müşterinin tatmin olması artık yeterli değil. İşin doğrusu, müşteriler bizim değil. Sadece arabalarını bizim dükkanlarımızın önüne park etmişler. Daha iyi bir park yeri bulduklarında, bizden memnuniyetle ayrılıp gideceklerdir. Bundan hepimiz emin olabiliriz. Eğer müşterilerimize gerçekten sahip olmak istiyorsak; hele bugünün rekabet koşullarında işimizin gelişmesini istiyorsak, bizlere memnun müşterilerden fazlası gerek. Fanatik müşteriler yaratmamız gerekiyor. İşte kitaptan bazı başlıklar:Satışta İşletme Yöneticilerine DüşenlerMüşteriyi Kaybetme Nedenleriİnsanlar Neden Alışveriş Yaparlar?NLP'ye Göre Müşteri ÇeşitleriSatıcının KimliğiPazarlamacılara TavsiyelerSatışta Beden DiliMüşterinin TuzaklarıSatışta Renk FaktörüNöro PazarlamaE-İş ve E-Ticaret Kavramlarıİyi Bir Satıcının Dinleme Özellikleri
Ödeme Seçenekleri
Ürün Yorumları (0) Ürün Yorumları (0)
Beğendiysen Paylaş
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.